torsdag 11 juni 2009

Sovrummet börjar bli klart

nya sängbord inhandlades på det stora varuhuset i Kungens kurva, Helmer heter de, enkla plåthurtsar med sex lådor i som skulle monteras; det var lite pyssel måste jag säga. Ramar införskaffades också så nu skall jag sätta mig och leta fram lite foton och gå iväg till labbet och få dem framkallade. Tänkte mig en vägg med egna foton, av katter och blommor, m.m. men kan inte bestämma mig för om de skall vara i svart-vitt eller i färg eller både och!

Varför har jag så svårt för att bestämma mig ibland?


Dock inte när det gällde överkast! Jag har hittat ett så underbart från AnnaO (www.annao.se) med härliga blommor i allsköns färger på svart botten. Men naturligtvis är det slut och ingen vet när det kommer in. Köpte i alla fall två matchande kuddar så länge.


Inga kommentarer: