måndag 20 juli 2009

Jag har också ...

tagit titel minsann och jag var först! Jack den rackarn skryter han. Den 4 juli blev jag PREMIER i Forshaga. Dagen efter tog jag ett nytt certifikat, vad det heter kommer jag inte i håg men det var en massa bokstäver och mattes kompis pratade om att jag måste åka till Norge om jag skall ha någon chans att ta nästa titel; Internationell premier - det låter fint det. Kanske är något att satsa på.



En fin rosett fick jag också, grön och skön ...
Syns den bättre nu?
Nu syns hela, med titel och allt ...
Det tar på krafterna att vara på utställning ...
Skrivet av PR *Kaup Home Cat´s Billy Idol

2 kommentarer:

Tina sa...

Klart attt du också ska göra din stämma hörd Billy. Grattis till titeln och alla fina rosetter. :)

Skogkatter sa...

ÅÅ vilken slarvig gammelmatte,jag har inte varit inne på några bloggar alls den sista tiden :(
spelen på facebook tar allt tid hihehah
Men jag har Grattat dej förut Billy
och nu fick jag se den finfina rosetten också Puss på nosen på dej